اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| منابع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران مخابرات توسط سهامداران عمده و قانون‌گذار مشخص می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: در قانون بودجه رقمی برای اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی دیده شده که باید مشخص شود که از این بودجه می توان برای این تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات استفاده کرد یا سهامداران باید اعتبار لازم را تقبل کنند.

فارس من| منابع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران مخابرات توسط سهامداران عمده و قانون‌گذار مشخص می‌شود

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که اخیرا از موافقت و نظر مثبت نمایندگان دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات با اجرای قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر در مخابرات خبر داده اید، اما مشکل نبود اعتبار و نبود منابع مالی در مخابرات است؛ در این باره چه تصمیمی گرفته شده است؟ گفت: منابع اجرای این قانون را باید سهامداران عمده شرکت و قانون گذار مشخص کنند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در قانون بودجه رقمی برای این منظور پیش بینی شده است و باید مشخص کنند که از این ردیف بودجه می توانند برای این کار اختصاص دهند یا خود سهامداران باید اعتبار لازم برای اجرای این قانون را تقبل کنند.

به گزارش فارس، کمپین های کارکنان ایثارگر شرکت مخابرات برای تبدیل وضعیت همچنان در سامانه فارس من امضا می گیرند. 

آنها می گویند که مسوولان وزارت ارتباطات و مدیران ارشد مخابرات به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی مخابرات توجه نمی کنند و از این رو از خبرنگاران فارس می خواهند که مطالبه آنها را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول